אז כמה עולה נשף סיום יב?

אלון אבוקסיס

אלון אבוקסיס

הכותב הוא מייסד ובעלים PROM ISRAEL, מפיק אירועים בנשמה מעל עשור יזם סדרתי ומכור לטיולים מסביב לעולם.

שאלת השאלות! " כמה עולה נשף סיום " אין שיחת טלפון שמקדימה לפגישה עם הוועדה המארגנת ואני לא שומע דבר ראשון את השאלה הזאת.

אני מבין את הסקרנות והרצון לקבל תשובה במיידי אז מבטיח שבפוסט הזה תקבלו מספרים 🙂

כמה עולה נשף סיום? בואו נדבר מספרים

הפחד המובן של כמה יעלה ואם יש לנו תקציב בכלל עולה בכל פגישה ראשונה עם הוועדה והתשובה מאוד קלה ופשוטה הנשף יעלה לפי מה שתבחרו שיהיה באירוע.

נשמע טוב מידי? אני אסביר, תקציב של נשף יכול להיות גם 300-350 ש"ח למוזמן לנשף בסיסי במועדון ויכול לטפס גם עד ל450-550 ש"ח למוזמן באולם.
איפה המציאות נכון להיום? איפשהו באמצע, היום נשף מפואר מלא באטרקציות, אולם מפואר והרבה תוכן מגיע לאזור ה-500 ש"ח לאורח.

החלק העיקרי של התקציב ברובו המכריע הולך על הלוקיישן אולם האירועים / גן אירועים / מועדון אורבני / וילה /בריכה לכן לבחירת המקום יש השפעה גדולה מאוד על התקציב לתלמיד.

כמובן ככל שבחרנו לוקיישן יוקרתי ונוצץ יותר כך העלות הבסיסית שלנו גדלה יותר ויותר. במהלך השנים למדתי לפתח שיטות של מציאות אולמות מאוד יוקרתיים אבל במחירים שפויים שהתלמידים יוכלו לעמוד בתקציב הגיוני ולא מוגזם שיתאים לכל כיס.

חלק מהסודות שלי הם למצוא תאריכים שבעלי אולמות רוצים לסגור חור בכל מחיר, סגירת ימי מוצ"ש ראשון שני שהאולמות שמחים לתת לנו במחיר נמוך כי הם גם ככה סגורים ברוב ימי השבת בלילה וימי הראשון.

מקומות שקצת יותר מרוחקים מהמרכז ככל שמתרחקים יותר המחיר נמוך יותר אבל רמת הלוקיישן נשמרת ובמקרים מסויימים אף עולה!

בנוסף הכוח המרכזי שלנו בתור חברת הפקות במהלך השנה הוא שאנחנו מפיקים כמות גדולה של נשפים לכן הכוח שלנו ושיתופי הפעולה נותנים לנו יתרון מאוד גדול וייחודי בנישה התחרותית מאוד של נשפי הסיום. אנחנו עושים המון שיתופי פעולה עם בעלי אולמות של תן תאריך טוב לנשף במחיר שפוי וקבל חתונה או אירוע עיסקי אחר. בואו נחזור להתחלה…כמו שאמרנו טווח המחירים לנשף יכל להתחיל מאירוע צנוע במועדון ב350 ש"ח לאדם ויכל לטפס ל450-550 ש"ח בממוצע באולם אירועים ובתוספת של הופעות וקונספטים מיוחדים.

מה עוד יכול להשפיע על המחיר לנשף?

מרכיב חשוב נוסף הוא כמות האורחים, ככל שיש יותר תלמידים האפשרות לשחק עם המחיר ולהוזיל לכלל השכבה עולה! למה? כי הנטל הבסיסי של ההוצאות נופל על יותר תלמידים, מה שמאפשר להוזיל בנוסף את הנשף מבלי לצמצם בדברים אחרים.

הממוצע הארצי של הנשפים נכון לשנת 2023 הוא 450-550 ש"ח לתלמיד אז כמו שאמרתי בהתחלה הבטחתי לתת מספרים אז אלו המספרים. כמובן שגם אפשר לעשות אחלה נשף ב350 ש"ח במועדון או לוקיישן מגניב אחר שהוא קצת יותר זול מאולם או גן אירועים יוקרתי שזה מתאים בהחלט לשכבות שרוצות לוותר על כל הנוצץ בקבלת הפנים ורוצים ישר קרחנה וריקודים עד אור הבוקר מניסיון אגב אלו האירועים הכי שמחים שהפקתי במהלך השנים האחרונות. אז למה אתם מחכים? אם אתם רוצים שניפגש ולדעת פרטים לעומק כמה כל דבר עולה למה וכמה זה הזמן, צרו קשר או שלחו בוואטסאפ הודעה ואקפוץ אליכם לפגישת ייעוץ חינם 054-983-90-95-אלון

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

ורד ושמפניה בכניסה לנשף יב
כתבות ותוכן
promisra_admin

מהו נשף יב וכיצד להתכונן לנשף סיום?

נשף סיום התיכון הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיי התיכוניסט. אירוע זה מסמל סיום תקופת הנעורים ותחילתה של תקופה חדשה רגע לפני הצבא והאזרחות. על

Read More »
קונפטי בנשף סיום
כתבות ותוכן
promisra_admin

PROM נשף – מתחילים להתרגש!

PROM נשף סיום יב הוא אחד האירועים המרגשים ועוצמתיים בחיי כל תיכוניסט. בערב זה נהנים התיכוניסטים מנשף מפנק וכיפי בו הם נראים בשיא הגלאם. הם

Read More »
Call Now Button