איך לבחור שמלה לנשף סיום תיכון שתתאים בדיוק לך?

אלון אבוקסיס

אלון אבוקסיס

הכותב הוא מייסד ובעלים PROM ISRAEL, מפיק אירועים בנשמה מעל עשור יזם סדרתי ומכור לטיולים מסביב לעולם.

אני יודעת שאם הגעת לכאן את מריחה את הנשף באוויר וסופר מתרגשת! ממש עוד קצת את שם אבל רגע בואי נדבר על זה. התקופה המלחיצה של התיכון היתה עמוסה בלא מעט מבחנים ובגרויות מסתיימת בערב אחד ענק בדיוק כמו שחלמת נשף סיום מהסרטים והכי חשוב השמלה לנשף שחלמת עליה עומדת להיות שלך!

שמלה לנשף סיום

אז יש לך רעיון וחלום לשמלה לנשף סיום בראש אני בטוחה, זה הזמן לעשות סדר בדברים מה את אוהבת איזה צבעים, סוג בד, גיזרה שמתאימה לגוף שלך ותקציב כמובן.

עשית קצת סקר שוק לגבי מעצבות שמלות לנשף סיום והגעת לאחת מהן זה הזמן לשתף אותה בכל המידע כדי שתצא לך שמלה בלתי נשכחת סיום.

הגדרת תקציב למעצבת עבור שמלה לנשף סיום

מומלץ בתחילת השיחה עם המעצבת להגדיר מראש תקציב וגם לא צריך להתבייש לבקש לראות קולקציה מהעונה הקודמת שתמיד תהיה במחיר הרבה יותר משתלם ותעזור לנו במיקוח מול המוכרת לקבל מחיר טוב יותר עבור השמלה לנשף סיום שלנו.

אגב אם כבר מעצבת שמלות לא חייב להתפרע ולהשקיע על תפירת שמלה לנשף סיום אפשר גם ללכת למותגים המוכרים כמו H&M, FOREVER21, קסטרו מנגו ואפילו החנות המקומית בשכונה שמוכרת שמלות ויש בדיוק SALE מדהים!

כמה עולה שמלה לנשף סיום?

אפשר בהחלט למצוא שמלה לנשף סיום בתקציב שפוי של פחות מ300 שקלים שגם תשמש אותך ביציאות בהמשך.

לסיכום לפני שקונים שמלה לנשף סיום להכין תקציב מוגדר מראש (לא להתפרע בשבל לילה אחד זה מיותר) להגיע עם גזרה מתאימה מוכנה בראש, צבעים וטקסטורות בד שאת אוהבת ואת מסודרת!

החלטת בכל זאת להשקיע על שמלה לנשף סיום אצל מעצבת תותחית? אנחנו בPROM ISRAEL עשינו שיתוף פעולה עם המעצבת המוכשרת ירדן עוז שדאגה לנו לקולקציה 2021 מדהימה ושמלות לנשף סיום במחירים לא פחות ממעולים!

רוצות לתאם הגעה לסטודיו ולהתרשם מהקולציה?

השאירו פרטים למטה בחלונית צור קשר וירדן תתאם איתכן עוד היום!

אהה ואל תשכחו להגיד לה שהגעתן דרך PROM ISRAEL כן?

השאירי פרטים ומעצבת הבית שלנו ירדן עוז תחזור אלייך לתאם פגישה לעיצוב שמלה לנשף סיום מהסרטים:

זוג על השטיח האדום בנשף
חברות מצטלמות בנשף

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

ורד ושמפניה בכניסה לנשף יב
כתבות ותוכן
promisra_admin

מהו נשף יב וכיצד להתכונן לנשף סיום?

נשף סיום התיכון הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיי התיכוניסט. אירוע זה מסמל סיום תקופת הנעורים ותחילתה של תקופה חדשה רגע לפני הצבא והאזרחות. על

Read More »
קונפטי בנשף סיום
כתבות ותוכן
promisra_admin

PROM נשף – מתחילים להתרגש!

PROM נשף סיום יב הוא אחד האירועים המרגשים ועוצמתיים בחיי כל תיכוניסט. בערב זה נהנים התיכוניסטים מנשף מפנק וכיפי בו הם נראים בשיא הגלאם. הם

Read More »
Call Now Button