חברת הפקה לארגון הנשף או להרים נשף לבד?

אלון אבוקסיס

אלון אבוקסיס

הכותב הוא מייסד ובעלים PROM ISRAEL, מפיק אירועים בנשמה מעל עשור יזם סדרתי ומכור לטיולים מסביב לעולם.

זהו, ניגמרו הבגרויות סיימתם את התיכון.

עוד קצת ואתם שייכים לצה"ל לשנתיים/שלוש לפחות (מי יודע אולי אתם הרמטכ"ל הבא😉) רגע לפני שמרוץ החיים מתחיל, יש לכם ערב אחד אחרון עם כל החברים שגדלתם ולמדתם איתם מהיסודי. ערב נשף הסיום שאתם מחכים לו מתחילת התיכון.

מה חשוב לדעת רגע לפני שמארגנים נשף סיום?

אז ככה… מידי שנה אנחנו ניפגשים עם עשרות נציגים מבתי ספר שונים ברחבי הארץ וכל שנה אנחנו נתקלים בשאלה למה לא לארגן נשף לבד?

קודם כל נתחיל מזה שאפשר לארגן נשף לבד.

עם זאת נשף סיום י"ב יש פעם בחיים, וחשוב לזכור את זה.

כל טעות הכי קטנה באירגון בגלל חוסר ניסיון ומקצועיות עלולה להרוס את הנשף, וכמו שאנחנו יודעים נשף יש פעם בחיים, אין הזדמנות שנייה לחגוג נשף.

לכן חשוב מאוד לעבוד עם חברה שמתמחה בהפקת נשפי סיום ויש לה רזומה מוכח יחד עם עשרות המלצות מבתי ספר שונים לאורך השנים, מומלץ לשאול לבדוק ולקבל תמונה מלאה על ניסיון החברה.

מקצועיות וניסיון

חברת ההפקה זה אחד הדברים החשובים ביותר למניעה של תקלות וכאבי ראש מיותרים! בסופו של דבר אתם המארגנים של הנשף רוצים להגיע לכמו מלכים, ליהנות כמו שצריך בלי דאגות אם הצלם הגיע בזמן, או הברמן לא מאחר רגע לפני שפותחים את הבר אז על חברת הפקות מקצועית לא מומלץ לוותר.

מה עוד חשוב לדעת?


בדרך כלל שמגיעים לבעל אולם אירועים ומבקשים להפיק נשף סיום בעל האולם יבקש ביטוח הפקה (שעולה המון כסף) וצ'ק ביטחון שמן במיוחד דברים שאין באפשרות נציגים לארגן וברשות חברת ההפקה יש, וגם פה אתם מכוסים.


מחיר

קל לטעות ולחשוב שאם מארגנים נשף לבד המחיר יהיה זול יותר כי "חוסכים" את עלות המפיק אבל זאת טעות בסיסית מהסיבות הבאות:
אולם -מפיק שסוגר עם אולם אירועים מקבל מחיר שזול לפחות ב30% ממחיר של אדם פרטי שבא לסגור אירוע באופן עצמאי ככה שגם שהמפיק מרוויח על האולם זה עדיין יהיה לכם זול יותר מלסגור לבד מול האולם.
ספקים– הספקים מקבלים מהמפיק כמות גדולה של תאריכים ואירועים בצורה מרוכזת לכן דיי ג'יי, צלם, אטרקציות וכו' תמיד יתנו מחיר זול משמעותית למפיק מאשר ללקוח פרטי שבא לאירוע חד פעמי.

לסיכומו של דבר חברת שמתמחה בהפקת נשפי סיום תיתן לכם הרבה שקט ותהפוך לכם את הערב החשוב בחייכם עד כה לרגע מושלם מתוקתק וברמה המקצועית ביותר.

אז אם אתם מחפשים חברה לארגון הנשף שלכם ברמה המקצועית הכי גבוהה! כמובן חומר אנושי שמדבר בגובה העיניים שיתן לכם את הלב אנחנו כאן 🙂


נ.ב הקפה עלינו תרגישו חופשי ליצור קשר בכל שעה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

ורד ושמפניה בכניסה לנשף יב
כתבות ותוכן
promisra_admin

מהו נשף יב וכיצד להתכונן לנשף סיום?

נשף סיום התיכון הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיי התיכוניסט. אירוע זה מסמל סיום תקופת הנעורים ותחילתה של תקופה חדשה רגע לפני הצבא והאזרחות. על

Read More »
קונפטי בנשף סיום
כתבות ותוכן
promisra_admin

PROM נשף – מתחילים להתרגש!

PROM נשף סיום יב הוא אחד האירועים המרגשים ועוצמתיים בחיי כל תיכוניסט. בערב זה נהנים התיכוניסטים מנשף מפנק וכיפי בו הם נראים בשיא הגלאם. הם

Read More »
כתבות ותוכן
promisra_admin

אז כמה עולה נשף סיום יב?

שאלת השאלות! " כמה עולה נשף סיום " אין שיחת טלפון שמקדימה לפגישה עם הוועדה המארגנת ואני לא שומע דבר ראשון את השאלה הזאת. אני

Read More »
Call Now Button