אלון אבוקסיס

אלון אבוקסיס

הכותב הוא מייסד ובעלים PROM ISRAEL, מפיק אירועים בנשמה מעל עשור יזם סדרתי ומכור לטיולים מסביב לעולם.

איך לבחור דיי ג'יי לנשף סיום?

התחלתם בתכנונים לנשף סיום נסגרתם על קונספט לאירוע, תפאורה ושאר הפרטים הקטנים והגעתם לאחד הנושאים הכי חשובים בנשף ה-די ג'יי לנשף.

הדי ג'יי – DJ בנשף הוא אחד הדברים המרכזיים באירוע שלכם ובזכותו הרחבה בנשף שלכם תעוף באוויר או תהיה מנומנמת וריקה.

אנחנו בפרום ישראל-PROM ISRAEL עובדים עם מיטב הדי ג'ייז הכי טובים במדינה! כאלו שהעיפו את פארק הירקון בחגים והרקידו מאות אלפים בפורים בכיכר המדינה.

מה חשוב בבחירת די ג'יי לנשף סיום?

הדבר החשוב ביותר מבחינתנו כחברת הפקת נשפי סיום בבחירת די ג'יי – DJ שהוא יתקלט במסיבות הכי עכשוויות ובאירועים הכי חזקים בישראל,בנוסף שיהיה מעודכן במוסיקה הכי טרנדית בשוק המסיבות והאירועים.

אחד הקריטריונים החשובים מבחינתנו שהדי ג'יי יהיה קשוב לצרכים שלכם ולבקשות שלכם, שידע לשלב את הסגנון המוסיקלי של השכבה יחד עם יכולת לקרוא את הקהל ברמה גבוהה בזמן אמת.

חשוב לדעת שלכל די ג'יי ברשימה שלנו יש התמחות בסגנון מוסיקה ספציפי לדוגמה: דיי ג'יי אחד חזק יותר ב"מוסיקה שחורה" והיפ הופ ןהוא מתקלט במסיבות רבות וליינים של "מוסיקה שחורה", דיג'יי אחר מתמחה בטכנו והאוס ויש כאלו שחזקים במוזיקת מיינסטרים שהיא מוסיקת להיטים עכשווית.

כמובן עם כל דיי ג'יי שאנחנו עובדים איתו ונמצא ברשימת המומלצים שלנו בתפריט המוסיקה הוא בראש ובראשונה בן אדם היודע להקשיב לצורכי הלקוח ולתת את השירות המקצועי והאישי ביותר – כי מבחינתנו זה לפני הכל!

אז חוץ מסגנונות מוסיקה ייחודיים יש די ג'ייז שיש להם ציוד מיוחד שיכול להוסיף המון לאווירת הנשף וחשוב לקחת זאת בחשבון כמו: פטיפונים או תופים חשמליים שיקפיצו את האווירה ויוסיפו ייחודיות לסאונד.

כמובן שלפני כל אירוע נעשה פגישה בזום או בלייב עם הדיי ג'יי ותוכלו לבקש שיר לכל חלק באירוע. לשתף אותו בסגנון המוסיקלי שלכם ולהעביר לו את הווייבים של השכבה.

לסיכום

אם הגעתם עד לפה הבנתם כבר שאנחנו עובדים רק עם הדי ג'ייז הטובים ביותר בארץ שהם קודם כל בני אדם שיודעים לדבר עם הלקוח בגובה העיניים, שירותיים, קשובים לדרישות שלכם ולמה שהשכבה שלכם אוהבת מוסיקלית.

בנוסף כאלה שעובדים עם ציוד מיוחד שנותן ערך מוסף מדהים לרחבת הריקודים בנשף.

בפגישת ההיכרות נראה ונרחיב לכם על כל אחד ואחד מהדיי ג'ייז שאנחנו עובדים איתם בנשפים, נשלח לכם לינק לאינסטגרם שלהם להתרשמות ולבסוף תקבלו החלטה מי הדיי ג'יי הכי טוב שיש לנשף סיום שלכם.

נתראה בקרוב ברחבה 🙂

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

ורד ושמפניה בכניסה לנשף יב
כתבות ותוכן
promisra_admin

מהו נשף יב וכיצד להתכונן לנשף סיום?

נשף סיום התיכון הוא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיי התיכוניסט. אירוע זה מסמל סיום תקופת הנעורים ותחילתה של תקופה חדשה רגע לפני הצבא והאזרחות. על

Read More »
קונפטי בנשף סיום
כתבות ותוכן
promisra_admin

PROM נשף – מתחילים להתרגש!

PROM נשף סיום יב הוא אחד האירועים המרגשים ועוצמתיים בחיי כל תיכוניסט. בערב זה נהנים התיכוניסטים מנשף מפנק וכיפי בו הם נראים בשיא הגלאם. הם

Read More »
Call Now Button